Pes.
Hola, i gràcies per atendre'm.
Em dic Núria, tinc 12 i peso 52 quilos. Creus que m'hauria de posar a dieta?? O creus que hauria de parar de menjar carn??
Una amiga meva n'hi pesa 47 i una altra 45 i són més altes que jo.
Moltes gràcies una altra vegada.
Sara Bujalance

Hola Núria! No necessites ni fer dieta, ni de deixar de menjar carn. El que has de fer és menjar de tot i equilibrat. Pel que fa al pes, no facis gaire cas ni et comparis amb les altres persones perquè el pes és una cosa que depèn de molts factors: genètica, estil de vida, estat de salut, etc. I també és diferent en cada persona, ja que dues persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir cossos molt diferents, sent un més prim que l'altre, per exemple. Així que no et fixis en el pes i menja de tot. MOtls petons!!