amic amb càncer
fa dos anys un amic, casi una mica més que un amic, de campaments em va explicar a finals d'aquests que l'hi havien diagnosticat un càncer mentre ell i jo ballàvem una lenta vaig rebentar a plorar i li vaig prometre que l'aniria a veure a l'hospital. Mai he tingut els collons de anar-hi nose per què. Ho havia més ho menys oblidat però una amiga meva s'ha enamorat de la la canso hi la pose a totes hores i amb l'únic que puc pensar es amb lo mala persona que sóc posar-me a plorar, vomitar... Em podeu ajudar?
InterPersonal

Hola Lisa28,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
A vegades ens és molt difícil fer front a aquestes situacions. Són moments a la vida que ningú ens ensenya a actuar i intentem evitar-ho perquè no sabem què fer. A vegades tenim tanta por de fer mal a l'altra persona que ens distanciem d'ella per no enfrontar-nos-hi.
Si tens la manera de posar-te en contacte amb ell podries escriure-li un whatsapp o enviar-li un missatge privat al facebook. Demana-li com està, que t'has enrecordat molt d'ell i que t'ha costat escriure aquest missatge. En aquestes situacions el millor és ser transparents i honestos.
Molts ànims! Sé que és difícil, però veuràs que et sentiràs molt millor (i estic segura que ell també)
Una abraçada
www.consultajove.cat