Problems...
Hola
Primer de tot moltes gràcies pel que feu.
Des de que anava a 6è de primaria em vaig començar a engreixar molt i jo no es que menjes molt perquè no es que em preocupava el cos però no menjava perquè no tenia gana. Bueno ara estic a 3er ESO i segueixo estan aixi. A principis de curs vaig anar amb un metge que em va recomenar la meva cosina ja que ella es celiaca i per si les mosques no ho sigues jo també, quan hi vaig anar em van detectar que era intolerant a la lactosa i que no podia menjar "pan de trigo" o algo aixi. Jo necessitava aprimar-me perquè la gent em deia coses que m'afectaven, per tant, no m'he saltat cap vegada el menjar, la gent em diu que em veu més prima i tot però jo no m'ho noto i la gent (companys de classe) em segueixen dient coses. Que puc fer?
Sara Bujalance

Hola! Si la gent et veu més prima però tu, en canvi, no t'ho veus vol dir que no t'estàs veient tal i com ets, sinó que t'estàs veient més grassa del que ets realment. Això passa quan la preocupació pel pes comença a ser massa gran. El que has de fer és no pensar-hi tant, menjar bé per assegurar-te un bon pes i una bona salut també i parlar amb els amics i els adults de confiança com, per exemple, els pares sobre com et sents, la preocupació pel pes, etc. Parlar amb ells et farà sentir bé i t'ajudaran a evitar problemes relacionats amb l'alimetnació. Molts petons!!