AJUDA TINC POR!
Bon dia, m’agradaria fer una consulta demant que si es normal tenir por del futur, esque fa dies que em replantejo i si la vida passa massa ràpid i si no tinc temps de disfrutarla… i encara el que mes hem preocupa es el tema de la mort pensar que probablement en X anys deixi d’existir. es un tema que hem preocupa i m’agradaria que m’ajudecisi. Merci.
Elena Crespi

Hola sweet_girl!
El tema que ens comentes és molt normal que et preocupi, a més, no ens ensenyen com fer front a aquests pensaments i la mort, en la nostra cultura, es viu com quelcom que ens fa por i se'n parlar poc i això fa que encara tinguem més por.
El més important, però, per poder deixar de tenir aquesta por és gaudir dels minuts que formen el teu dia a dia. La felicitat i el gaudir i aprofitar cada minut del dia depènd e com ho aprofitem i com ho valores, per tant, a començar a estimar les petites coses que t'envolten: mira amb ulls il·lusionats tot el que tens al teu voltant i és important ser conscient de totes aquelles coses bones que ens passe.
Això t'ajudarà a viure millor i de manera més conscient el dia a dia i a allunyar-te de la por de la mort. Tot i qu eés normal tenir por a allò desconegut.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com