Sóc la única rara que em passa?
Hola adolescents,
Fa un temps que estic preocupada. No sabia amb qui compartir el que em passa perquè crec que ningú m'entendrà. Però els adolescents de Catalunya tenim la gran sort de poder comptar amb una web tan comprensible com aquesta, no sabeu com us agraeixo totes les vostres publicacions. Només llevar-me es el primer que miro després del whats app. Bueno, no m'enrollo més. El que deia. Doncs el que em passa és que nosé perquè m'ilisiono amb algun noi, em sembla fantastic. Però un cop el tinc, i m'hi he "liat" em canso d'ell. I l'intento evitar. Ja no em sembla tan fantastic com abans. I em sento fatal per ells després, sembla que els utilitzi, pero esca no puc estar amb ells perque llavors estic borde i no puc fingir estar com abans de liar-me amb ells. (M'ha passat ja 3 vegades)
Nosé si m'entandreu però necessitaria urgent una resposta perquè em digueu què és el que em passa. Urgent, perquè justament ara estic a una relació. Portem res, no arriba al mes. Jo creia que stava enamorada per primer cop i que no m'havia cansat per un cop a la vida, però m'equivocava. Estic cansada i nose que puc fer. De moment m'he proposat intentar-me enamorar pero nose com perque ell m'estima de vritat. Bueno, el que em passa amb ell és que quan estem junts, m'encanta, estic perfecte amb ell estic molt agust. Però arribo a casa, em poso a pensar i no li trobo sentit a res.
Sí sóc una immadura. Però necessito ajuda.
Un petó, espero resposta.
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta!
A veure, anem per passos, dius que vols intentar enamorar-te d'ell. El que has de tenir clar és que aquestes coses no les pots forçar. No pots intentar enamorar-te d'una persona, ja que això t'ha de sortir de dins, has de sentir-ho, no pots forçar-ho per molt que ell t'estimi molt a tu.
El que has d'intentar diferenciar és l'enamorament, de l'atracció i de l'amistat. Moltes vegades podem confondre aquests termes, pensar que estem enamorats d'algú i amb el pas del temps adonar-nos que no era aquest el sentiment, sinó que era simplement atracció, o el carinyo d'una bona amistat. Abans de prendre la decisió de començar a sortir amb un noi has d'intentar parar a pensar, analitzar, i escoltar el que realment sents. No precipitar-te en prendre una decisió.
Molts ànims!
www.consultajove.cat