El noi que m'agrada està pillat!!!>-<
Holes!!!
Mira des de fa temps que m'agrada un noi, pero des de fa un quant temps que te novia, però esk ns, bastants cops em fa miradetes i somriures, però no se que sent ell per mi i no se que fer perquè m'agrada mool
Elena Crespi

Hola Janettaaa, com estàs?
Crec que no tinc una bona notícia per tu... ja que tot i que et faci iradetes i somriures, té parella.
Les mirades i els somriures poden significar moltes coses, però el més important en aqust cas és uqe si té parella, has de valorar si vols "flirtejar" amb algú que ja té parella... és un terreny perillós... sobretot perquè si t'enamores encara més d'algú que té parella el perill és que et facis cada vegada més mal.
Normalment, quan un noi està en parella és perquè vol estar amb aquesta parella... i si veus que tonteja amb tu has de valorar si realment vols estar amb un noi que, tenint parella, tonteja amb d'altres...
És la teva elecció...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com