pfff...
Bon diaa i bon any!
Fa un temps que em noto rara... tinc ganes de plorar, em sento sola, no tinc ganes de fer res...
Estic molt nerviosa per tot i ja no sé què més fer!
Necessito ajuda...
Gràcies!:)
InterPersonal

Hola martasola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Mirem què hi podem fer! Primer de tot avisar-te de que a la vida passem moment de tot i que també hem d'estar preparats perquè vinguin moments més complicats. Que no passa res, semrpe passen i acabem aprenent moltes coses.
També pots agafar un paper , fas una rodoa com un pastís i dins i distribueixes linies com fent talls al pastís remarcant, cada tall, una àrea de la teva vida: amics, família, escola, hobbies, temps lliure, temps per tu, etc.
Lalvors, dibuixa el tamany dels talls segons el grau de satisfacció que sents en cada àrea. Per exemple: estudis, si estàs molt satisfeta el fas més gran.
Llavors, en el dia a dia abans d'anar a dormir apunta minim 10 petites coses positives que t'hagin passat aquell dia ( per exemple, he esmorzat una cosa molt bona, he enviat un wats a una amiga,etc). Coses petites!
Veuras que si poses l'enfoc en lo positiu et sents millor!
Eli AUlet www.interpersonal.cat
adolescent69
Merci!