Anorèxia urgent ajudaaaa
Hola, tinc 13 anys i sóc anorèxica, o això es el q diuen. Porto amb això 10 mesos.Medeixo 1'66 i peso 1'53,estic bè? Molta gent em diu q estic prima, però jo em veig molt grasa. Estic en psicolegs però no em serveixem de res i amb la meva mare no vui parlar d'això, he vomitat una vegada però ningú ho sap, no sé si serà la última pq cada vegada q em miro al mirall em deprimeixo, ja estic farta del meu cos, no em veig bè.
Sara Bujalance

Hola lauritta_132! Estàs prima, així que el fet de que et vegis grassa té a veure amb com et veus tu a tu mateixa, o sigui, a un problema d'autopercepció. Sé que ho deus estar passant malament i que no és gens fàcil parlar d'això, però és molt important que parlis tant amb els psicòlegs com amb la mare sobre com et sents, si no els hi dius com et sents no et podran ajudar. És necessari que els donis la oportunitat d'ajudar-te confiant en ells i sent molt sincera. Pensa que els psicòlegs són professionals que poden ajudar-te a sentir-te bé amb tu mateixa, així que aprofita-ho i parla amb ells. Molts petons!!