VULL SER COM LES ALTRES
Hoooola, el que passa, es que faré 14 i ja peso 66kg. Aquest 2015 ja he deixat les porqueries com tipo i xocolata i tal, m'he dit a mi mateixa per anar a caminar o a córrer. Encara no hi he començat, però ja hi començaré amb la meva mare anar a caminar, així vaig acompanyada.
El que passa es que jo veig a les altres primes i amb bon cos, i jo vull estar prima com elles... si segueixo alguna dieta o així i vaig a caminar casi cada dia, m'aprimaré? Sisplau em pots posar alguna dieta o algo sisplauuuu. Que no em sento gens bé amb el meu cos!
Sara Bujalance

HOla Inda01! No t'obsessionis amb el pes en sí perquè el pes per sí sol no vol dir res. El pes d'una persona depèn de moles coses: genètica, alçada, estil de vida, estat de salut, etc. Per això no cal que facis cap dieta en concret, la única dieta que has de fer és una alimentació equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
), i combinar-ho fent esport habitualment, tal i com vols fer amb la mare. Fent tot això no t'has d'amoïnar perquè t'assegures el millor pes pel teu cos. I recorda que la xocolata i aliments com aquest també els podem menjar de tant en tant, el que hem de tenir en compte és que no és convenient per a la nostra salut és abusar-ne. I molt molt important, NO et comparis amb les altres noies. Cada persona i cada cos és diferent i tots tenim el mateix dret a ser feliços i viure una vida plena tinguem el físic que tiguem. Molts petons!!