nois
hola!!
Mireu ami m'agrada molt un noi que te 17 any, jo ara en tinc 14. Ell ja sap que m'agrada perque li vaig demanar per sortir i em va dir un temps ja que deia que hi havia massa edat de diferencia i que no ens veiem mai(es mentida perque anem al mateix insti i ens veiem). Ell es el meu profe de orientacio ja que fa 2n de bat i aixo ho organitzava ell. El cas es que passa de mi. A vegades parlem pel waths pero sempre acava sudant de mi. Tots els seus amic diuen l'aconsellen que surti amb mi perque es un oportunitat a la seva vida. Les meves amigues diuen que m'en busqui un altre de millor ja que no em valora gaire. Que creieu que hauria de fer? com li puc agradar? que puc fer per que es fixi amb mi?
Moltes gracies!!
InterPersonal

Hola anonimus24! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc el que t'agradaria. Pe`ro malauradament t'haig de dir que és impossible tenir els poders epr fer que a una eprsona li agradis. Això ha de sortir de l'altre. SI que podem intentar estar agradables i mantenir converses, però a partir d'aquí l'altre és el qeu decideix què vol fer.
Sembla qeu tu li has deixat les coses clares i que ell t'ha dit que no. Entenc que és dur que l'amor no sigui correspos, però no sempre ho és! Sap greu, però no podme agradar a tothom!
Tu decideixes. Pots fer cas a les teves amigues, i mirar si et valora suficient o no. I també, valora si et senta bé estar pendent d'algu que no et valora o , si això xafa la teva autoestima.
Se que és dur, però a vegades a la vida hem d'acceptar moltes coses que no ens agraden. El món no és ben bé ami com volem nosaltres. Podràs aprendre d'això i seguir endavant!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat