tinc unes preguntes
Hola tinc unes preguntes que m'agradaria que contestéssiu:
1.tinc 14 anys casi 15, medeixo 1,59m i peso 46,5 esta bé el meu pes? o es massa baix o alt?
2És possible que quan vaig al metge pesi més perquè vaig anar al metge em van pesar i pesava 3kg més que a casa. ho he comentat amb algunes amigues i man dit que elles quan van al metge també la balança sempre marca més.
3.I és possible que quan tinc la regla tingui menys gana i em senti tipa de seguida?
Moltes Gracies (perdo per les faltes)
Sara Bujalance

Hola! Vaig per punts:
1. És un pes una mica baix, però si menges de tot, equilibrat, suficient (sense quedar-te amb gana), repartit en 5 àpats ( 3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), i et trobes bé no passa res.
2. Sí, és possible que la bàscula del metge funcioni diferent que la que tens a casa. De fet, cada bàscula varia una mica, si et pugessis a 10 bàscules, segurament veuries una diferència d'entre 2-3 quilos entre totes.
3. Sí, és possible que els dies de la regla notis mal de panxa, sentis menys gana i t'atipis abans, això és normal, però no pe això has de menjar menys. Recorda que tot i tenir la regla és important que t'alimentis bé (sense forçar, però menjant bé).
Molts petons!!