Tinc una mica de tot
Hola, jo volia fer aquesta consulta perque realment crec que tinc un, o variis problemes. Nose si va tot relacionat, pero el cas es que no ho estic passant be.
Primer de tot, dir que a casa ,eva hi han moltissims problemes, i jo soc el centre d'ells. Els meus pares em demanen siusplau que canvii l'actitud, i se que ho tinc que fer, però crec que m'agrada la meva actitud, encara que no sigui la correcta. Soc moltmoltmolt explosiva, molt directe, i m'ofenc molt rapidament. Per altre part cal dir que els problemes casi sempre son amb el meu pare, i de tant en tant amb el meu germà. El meu pare sap que no el soporto, i es que no ens entenem. No podem tenir una conversa sense que ens cridem per tota la casa. El que no entenc es d'on surt tota la rabia que li tinc, perque realment no m'ha fet res.
L'altre problema es que m'he tallat més de cinc cops. No son talls profunds, son superficials i al cap d'una semana ja no hi son, pero al fi i a la cap son talls. A vegades em veig gorda, i em poso el repte de no menjar, encara que se que no estic gorda.
Crec que tinc algun o més d'un trastorn, perque hi ha dies en que em sento guapa, pero hi ha dies que em sento com una merda, que no valc res.
També us voldria demanar slgun consell per concentrar-me, ja queno puc estar més de mitja hora o una hora sense que se'm envagin esl pensaments.
Moltes gràcies, i perdó per posar tantes coses.
InterPersonal

Hola chris! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs em sap molt greu tota la situació que expliques. Entenc que tinguis ganes de buscar solucions i està bé que t'hagis començat a moure.
jo et diria que parlis amb els teus pares de com et sents, de que estàs disgustada per tot el que passa a casa. De que et sents angoixada i qeu fins i tot et costa concentrar-te amb els estudis, de que no et sents bé amb tu mateixa...etc
Necessites un cop de mà i ja! EL tema dels talls és molt preocupant. És una forma de maltracta que no et mereixes!! Apren-te a tractar bé. Busca a alguna persona i fins i tot diria que un rpofessional que t'ajudi a aprendre estratègies pere star bé en el dia a dia i estar satisfeta de tu.
Heu de poder arreglar aquesta situació a casa! Parla amb els teus pares! Ells t'ajudaran.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat