VULL AJUDAR A UN AMIC A CONQUISTAR LA MEVA MILLOR AMIGA
Hola,
tinc un problema bastant gran, faig segon d'eso i amb la meva millor amiga, ens fem bastant amb un nen que fa primer, pero ha repetit. Bueno, el cas, és que avui ens ha dit a totes dues per whats que estava enamorat, hem estat tota la tarda perquè ens ho digués, i amb la meva amiga ens anavem dient el que ens deia, pero al final a mi m'ho ha dit, però m'ha dit que sisplau que no digues res perque si la meva millor amiga ho sabia es moriria de la vergonya però jo li he dit que l'ajudaria i no ser com fer-ho. El que tinc clar es que li diré amb un amic o una amiga de la meva millor amiga que li demani si tindria alguna cosa amb ell, però no ser que més fer. Aviam si em podeu ajudar....
InterPersonal

Hola bpuignero! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs potser parla amb ell i que sigui ell el que decideixi què pot fer. Hi ha moltes maneres amb els que pot perdre la vergonya. O potser necessita un temps més per a poder fer el pas. Tothom té el seu ritme.
Si ell és l'interessat , hauria de ser ell el que trobés la manera de parlar amb la teva amiga si és el que vol. Atenció en no posar massa gent pel mig pèrquè té el gran risc de que hi puguin haver molts malentesos!!
Per ajudar-lo potser el pots animar a afrontar-se a la vergonya. Tothom té vergonya en aquestes situacions. S'ha de recordar que és huimà tenir vergonya i que segur que tmabé té una part de valent per solucionar-se aquestes situacions i afrontar-les siguin positives o no sortin prou bé.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat