enamorada del germa de la meva bff
ola
magrada el germa de la meva millor amiga pero ella ma deixat clar k no menamori dell perque em tremcara el cor
- una cosa mai t'enamoris del meu germa siusplau us vec com lligeu i en serio et trencara el cor (em diu ella)
pero es diferent amb mi k amb les altres noies sempre esta amb mi sempre em protegeix i sempre quan em veu noto com es posa nervios i la meva altra bf em va dir k se li empina le polla u sento pel llenguatge pero no se com explicaro quan em veu , i ara no se si li agrado clarament ami ell em torna boja.
- per exemple laltre dia uns nens em volien obligar a drogarme i clar jo no volia ell em va veure i els va dir que com els tronesi a veure molestantme els pegaría
- tambe jo avig a 2 i ell a 4
- com puc saber si li agrado? tamb sempre mesta donant abrasades
- si emd emana per sortir influiría amb la meva bf?
InterPersonal

Hola anna 121212! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és complicat endevinar el seu pensament i saber si li agrades o de què es tracta. Està clar que li crides l'atenció, eprquè sinó no tindria aquest tipus de comportament.
Et diria que en aquesta situació pots parlar primer amb la teva bff i dir-li el que sents. Si estàs preparada per arriscar-te al que la teva bff et diu de que podria passar , endavant.
Pots intentar parlar amb ell per conèixer les seves intencions i expectatives cap a tu i cap a mantenir alguna relació o alguna cosa junts. Aixi tindràs més informació per decidir si val la pena enamorar-te o si és millor protegir-te i no enredar-te en relacions que podrien ser complicades.
tu decideixes!
una abraçada
Eli Aulet www.interperosnal.cat