Germa gran
Hola, jo explico la meva situacio.
No es res, per exagerar pero nose perque h penso total. La meva millor amiga, es com una germana per mi, i te un germa, ell es simpatic, i quan ens quedem a dormir a casa seva o alguna cosa, ell ens parla i fem tonteries i aquestes coses. doncs ell ara s'ha independitzat es a dir treballa a una altre ciutat i ve nomes un cop cada dos setmanes em sembla o una, i doncs l'altre dia vaig anar a casa la meva beffa i no m'el esperava i d'alguna manera quan el vaig veure, no ho se, em va alegrar, perque feia ja que no el veia, i vam estar parlant i rient com fem sempre, va ser agradable. se que no m'agrada almenys no vull, pero no se perque penso tant en aixo i que ell es molt amable i aquestes coses, no m'agrada pero que es? afecte o el que?...
be en dos dies anem a dormir a casa la meva beffa i no se si ell hi sera, de totes maneres m'agradaria que estigues, perque es divertit, pero no se que em pasa amb ell.
mersi, per tott.
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot, qui millor pot saber què sents ets tu. D'altra banda, és molt habitual que a vegades ens resulti difícil identificar el què sentim en situacions com la que expliques.
Aquest noi és amable i atent amb tu i segurament et sents a gust quan hi és ell. Pren-te el teu temps per anar esbrinant i aclarint els teus sentiments. El fet que ell visqui en una altra ciutat t'ajudarà a prendre distància, ja ho veuràs. No t'obsessionis amb això. Disfruta de les estones que t'ho passes bé (independentment de la seva presència), veuràs com mica en mica t'aniràs aclarint.
Una abraçada!
www.consultajove.cat