Problem 123
Això encara no se perquè realment ho escric, però igualment ho diré.
La meva vida no podria definir-la com una "merda", tinc uns pares genials i vaig a un bon col•legi, no ho puc negar.
Ara bé, sento un buit dins meu, algo que no puc evitar, a l'insti tinc unes amigues i puc dir que hi ha "un mal rotllo" no per que ens piquem constantment sino perquè simplement una es creu més que una altra i suposo que no hi ha confiança. No és el típic grup que són amigues i queden els caps de setmana per pasar-s'ho bé, sinó debem ser unes quantes arreplegades que per no estar soles dons anem juntes... I això ho odio, no puc més, una cosa és estar un any, però ja porto massa així massa. I jo se que si jo digués el que realment sento em pendrien com una boja o algo més així, i a més si fés això em quedaria sense "amigues" i segurament aniria a un altre grup on hi hauria dos o tres que te mirarien en un plan "molestes". També amigues de les "meves amigues" em dirien perquè ho he fet tot això i naturalment els hi explicaria però se'n riurien de mi pensant que soc alguna cosa estranya, i els hi explicarien als nois i más de lo mismo...
La meva vida és un autentic desgabell, i no ser que fer, estic realment molt molt perduda.
Gràcies per la ajuda perquè realment es necessaria
InterPersonal

Hola Elia,
Gràcies per escriure. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Això que expliques, és més habitual del que penses. Les relacions d'amistat, com qualsevol relació humana, tenen la seva pròpia evolució. És a dir, que poden intensificar-se, distanciar-se, ampliar-se, reduir-se, recuperar-se.... A vegades és normal sentir aquest buit dins nostre.
Jo et diria que, si vols canviar aquesta sensació, hauràs de ser tu qui comenci a fer canvis. Com? Doncs ampliant el teu cercle d'amistats, ves amb altra gent, fes treballs amb altres companys, apunta't a alguna afició on coneguis gent nova.... I també pots proposar fer activitats amb les teves amigues al cap de setmana. Sigueu obertes i relacioneu-vos entre vosaltres, veuràs com si algú porta la iniciativa, algunes et seguiran i canviarà aquesta relació.
Una abraçada!
www.consultajove.cat