auto-lesions
Hola, fa unes setmanes que penso i intento fer-me talls als canells, perque em fa sentir millor. Em passa el mateix amb vomitar, no perque em vegi grassa, sino perque em fa sentir millor.
Tinc problemes d'ansietat i de pànic, suposo que això té alguna cosa a veure.
què em passa? que puc fer?
InterPersonal

Hoal! Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs tot el qeu expliques té molta relacio. Alhora també és molt eprjudicial epr tu viure en aquesta situació, i arriscat. Entenc que després dels vòmits i autolesions es redueixi l'ansietat, però és una reducció poc forta. Treure l'ansietat i pors així simplement les augmenta. Hi ha altres mètodes molt més saludables i amb els que et sentiràs molt me´s satisfeta.
Tots tenim frustracions i coses que no ens acaben d'agaradar o anar bé a la vida, hem d'aprendre a viure amb això i saber gestionar l'ansietat de manera saludable i positiva.
Et recomano que necessites anar a un rpofessional epr aprendre estrtègies de control emocional i fins i tot treballar temes que et poden portar a aquest malestar.
Si segueixes així entraràs en una situació de risc molt elevat i insatisfacció. Dóna't la oportuntiat d'aprendre, créixer , madurar i disfrutar de la vida!
Eli Aulet www.interpersonal.cat