Què em passa? $*
Hola, fa unes setmanes que quan menjo després penso en vomitar-ho, ho intento pero mai ho acabo fent. No es que em vegi grassa, pero a vegades no em sento bé quan he menjat. Tinc tastorn de pànic, i això fa que a vegades estigui molt trista i també arribo a intentar fer-me talls als canells, tambe per sentir-me millor. No sé si això pot tenir alguna cosa a veure amb el fet de vomitar.
Què puc fer per sentir-me millor? em passa algo?
Sara Bujalance

Hola! Sí, sentir-se malament després de menjar pot estar relacionat amb el pànic, la tristesa, els talls... No hi ha cap motiu per sentir-se culpable després de menjar. Menjar és fonamental per sobreviure i tothom es mereix menjar i disfrutar menjant. Pel que expliques pots estar tenint un trastorn psicològic, i la solució a això és que rebis ajuda professional. El que necessites és parlar amb els pares i explicar-los què et passa. Sé que pot costar fer-ho, però és imprescindible que ho facis. Ja veuràs com t'ajudaran en tot el que puguin, tal i com ho faries tu si ells tinguessin un problema. Molts ànims i molts petons!! Si ho necessites també pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09).