ajuda!!!
Holaa, necesito ajuda.... Soc anorectica, medeixo 1'55 i peso uns 40 quilos menys, vaig al psicòleg i he millorat pero encara sento moltes ansies de no menjar durant molts i molts dies.... Em podrías donar algún consell o algo? Mil gracies!💕
Sara Bujalance

Hola Raquel! Entenc com et deus sentir, l'anorèxia és una malaltia que ho fa passar molt malament i per això és tan important fer tractament, per poder recuperar la teva vida. El millor consell que et puc donar és que facis un esforç davant d'aquesta malaltia i siguis constant en el dia a dia. Qualsevol preocupació, patiment, etc. pala-ho amb el teu terapeuta. Ell/a t'ajudarà, en teràpia, a manegar totes aquestes preocupacions i dificultats. Recorda que les ansies de no menjar són la trampa d'aquesta malaltia, i que tot i aprimar, l'anorèxia mai en té prou. La única manera de parar-ho és menjant. Ja veuràs com a mida que vagis fent tractament t'aniràs trobant millor. Molts ànims i molts petons!!