confusa - dos nois
Hola! fa poc que he començat la uni i desde llavors que estic feta un liu. Fa dos anys que surtu amb el meu novio i estem be me'l estimo moltisim però he conegut un noi a la uni, que m'agrada moltisim, i jo a ell també, de fet, un dia vam anar tots els del grupet de la uni de festa i no parava d'agafar-me de la ma i d'abrasar-me per darrera... Aquí és on ve el problema, ell mentres em diu a mi coses com "la meva peque" té a una noia amb la que está així de liu, i clar, jo ara tinc dos dubtes... primer de tot, m'estic enamorant d'ell? esque crec que está jugant, però és tant macu amb mi... i hauria de deixar a la meva parella? esque pensu que si m'agrada un altre vol dir que ja no m'estimo tant la meva parella, o potser és que simplement el que em passa és que me enchochat del noi de ka uni perque em fa cas... perque a mi això em passa molt que en quant un noi em fa cas m'enchocho, esque el qu eem pasa es que quan el veig em moru de ganas d'abraçar-lo, però potser tot això només em pasa perque em fa cas..... enfi, que ho m'estimo mooltisim al meu novio, i em pasat per coses chungas i ho em superat tot, però avegades em saturo i m'estreso per culpa seva :S que faig?
AJUUDAAAAAAAAAAAA :s
Laura
InterPersonal

Hola laurawight! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc què et passa i et diria qeu t'has de donar una mica de temps abans de `prendre decisions preicpitades que et podrien no fer sentir serena.
és evident que les relacions llargues tenen moments de tot, fins i tot moments de dubte com el que potser estàs ara. Al mateix temps, afavoreixen una estimació i intimitat que és molt difícil de trobbar amb un rotllo.
L'altra persona no se què dir-te...si tens sospites de que pugui estar jugant amb tu, doncs és arriscat...si ell també juga a dues bandes potser està en un moment vital de voelr moltes floretes però no qeudar-se amb cap...-No ho sabem, e´s un misteri...
Deixa passar un temsp més valorant aquestes preguntes que et fas. Pensa que les relacions llargues mai t'ho poden donar tot i valora el que si que et dóna la teva relació. Si valores que sou una parella forta i divertida també tens motl de guanyat. L'enamorament evidentment que va transformant-se amb el temps en forma d'amor més serenat, però això no vpol dir que de tan en tan us pogueu tornar a renamorar preparant plans divertits i intims.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat