Diferencies
Hola! Veuràs, hi ha un noi que m'agrada i jo li agrado a ell i ja ens ho hem dit, pero el que passa es que jo tinc dubtes perque jo tinc 15 anys i ell en té 18 i temo que potser sigui massa gran i que la gent i sobretot mons pares no ho acceptin, que puc fer?
InterPersonal

Hola Neus Lennon!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. En aquesta situació et diria que primer has de tenir clar què estàs preparada a oferir ara en una relació i quins passos donar i quins no. Un cop tinguis clar això, després ho haureu de parlar junts.
Les diferències d'edat no són incompatibles però és un tema a parlar, ja que si us trobeu en moments vitals molt diferents i espereu diferents coses de la relació llavors no estareu satisfets i poden entrar molts conflictes.
Si esteu d'acord, endavant! Repeteixo sempre deixant clar què cadascú dóna fins on se sent preparat i vol, i l'altre ho ha de respectar!
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat