AJUDA!!!
Hola, estic mol preocupada per una meva amiga, nòmes menja cafes i cada vegada que menja alguna cosa o vomita, no se que fe ja que no s'hen dona compta que s'esta perjudican.
em diu que quan esta sola nomes fa que mengar cafes, i quan hi ha gen al seu devan menja fruita, macarrons... pero despres va al lavavo i o vomita Ajudaa!! nose que fer no se que dirli perque pari, no vull que li passi res.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la preocupació sobre la teva amiga, pel que expliques és normal que et preocupis, ja que sembla que pot estar patint un trastorn de la conducta alimentària, o sigui, una malaltia que pot arribar a fer-li molt de mal. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar-li suport a algú que està patint un trastorn però, malauradament, no el podeu curar. Els que ho han de fer són els seus pares, per això el més important és que sàpiguen què està passant. Parla amb la teva amiga i proposa-li que parli amb els seus pares. Si no ho fa, aleshores farà falta que ho facis tu directament, parlant amb els seus pares o amb els professors. Si ho fas, al principi s'enfadarà, però després ho entendrà i t'ho agrairà moltíssim. Motls petons!!