Sortir de l'armari
Hola, sóc noia i tinc 14 anys, estic un 90% segura de que soc homosexual i he comensat a confessar-ho als meus millora amic però no sóc capaç de confessar-ho a tothom i menys als meus pares, ja ser que diràs que si m'estimen i els importo m'acceptaran però això ja no em serveix, ajuda siusplau !
Moltes gràcies !! :)
Elena Crespi

Hola ivet82!
Evidentment, tard o d'hora voldràs compartir-ho amb els teus pares perquè si mai tens parella voldràs compartir-ho amb ells.
Però si de moment no els hi vols dir res, no t'has d'obligar.
De moment, et recomano que visitis la web del Casal Lambda www.lambda.cat on hi trobaràs molta informació que et podrà donar un cop de mà.
Més endavant, aniràs veient que no passa res si els hi dius als teus pares. Per sort, cada vegada, els pares accepten millor l'homosexualitat dels seus fills. Pensa que ser homosexual no és res dolent, per tant, tu ets la primera que has de pensar que és quelcom que és bo i que els teus pares ho acceptaran.
Un petonàs!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com