merdaa de vida
holaaa, em sento com una merdaa, no veig a la meva mare en tot el dia, se'n va a les nous a treballar, no ve a dinar i arriba a les 10 de la nit a casa pq treballa pero jo pensó que aixo son moltes hores de treball i hauria de dedicar una mica de temps amb mi, jo em passo el puto dia totsola pq mon pare viu a una altra casa pq estan separats i a part esta invalid, quan veig a la meva mare, ella es fica a jugar a jocs de l'ordenador i del mobil i jo no existeixo pq si li parlo, està tant concentrada amb el joc que ni contesta. Quan el seu company de treball la ve a buscar, em tracta com si jo fos una merda, sempre em porta la contraria i això em fa sentir molt malament,a part jo l'any passat vaig estar a un hospital de dia per depressió pq vaig patir bullying i tmb soc epilectica, ajuda, només se'm passa pel cap perdre la vida!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com estàs i tens dret a estar molt enfadada! La teva mare sap que et sents així ara?
Crec que tens tot el dret i necessitat de parlar amb ella de ocm et sents. Diga-li en un moment tranquil, amb fermesa .
Diga-li que t'agradaria veure-la més i compartir més estones juntes. Que ho necessites i que necessites tenir una mare! Diga-li què li passa, si està enfadada, o alguna cosa, i que no entens perquè es comporta així deixan-te tantes hores sola...
Busca't un adult de confiança, algun familiar que et pugui escoltar també. Busca també carinyo en els teves amigues i amics. No estàs sola, mai estem sols!