Nose que em pasa
Hola helena! Mira nos e si es normal pero... seque estic com deprimida... desanimada... i esbojarrada sapos? siempre estic riente i tal pero en veritat per dina estic com apagada.... peque veis que tiohom te lios i coses novietes rolletes novio de 2 anys y jo no.. que no e espeque sigue lletja sino que nos e.... no dec ser el tipo de noia k voleen les nois nose... el cae seque cuan veis a una parella o a una liaste em sentó enfonsada que puf ver? seque no e tingut mai una relacio ni me liar ni res,... comenso a pensar que... soc rara o algo o que no clic be o si que soc fea:( soc molt agradable siempre faig favors y soc simpática a vegades freda pero simpática i amable supuso que aquiste situación de veure parelles y veure les meces amigues en gestes y eso smb nois em fa tindre ganes de tindre algo smb algu ... mestice tornan boja? un altre cosa eso no agraden les festesi ballar ... no es el meu rollo prefereixo surtir de bit a algún llic guau nos e... mola mes un plan tranquilo y gestes fora... FM tambo fora.. potser es aixo el k espanta les nois? o k por ser? el tema es que estic miv ensorrada que puf ver per desensorrarme...
InterPersonal

Hola laura! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és natural que pensis en aquests temes i en com millorar. Pensa que si ets tu mateixa i intentes convertir-te amb aquella persona que vols trobar. És a dir, si busques a algu actiu, sigues activa, si busques a algu simpàtic sigues oberta i simpàtica.
Tots anem aprenent a millorar aspectes de nosaltres que ens ajuden en les relacions. A partir d'ara se t'obriran noves oportunitats i experiències de conèixer gent, que no hagi passat encara no és cap risc.
Si en tens ganes, comença primer per divertir-te amb els amigues, provar plans nous encara que no et vinguin molt de gust i ves experimentant.
Sigues tu mateixa primer de tot i si llavors crides l'atenció genial! No t'angoixis, l'amor sempre arriba a tothom! Aprofita tot el que puguis aprendre d'estar sola i de disfrutar i muntar-te la vida com tu vols.
Salut!
Eli AUlet www.interpersonal.cat