Com el sorprenc??! Necessito ajuda, necessito resposta!
Fa molt em va deixar el meu novio, pero després vam continuar parlant i sent algo més que amics. Vaig cometre una bogeria amb la que em va deixar de parlar, amb la que s'ha oblidat de mi i ja no vol saber res. Sé que haig de deixar passar el temps. Però si ho faig pot ser trobar a la seva mitja taronja... sé que si soc jo mateixa puc tornar-li a agradar i tornar-lo a enamorar tan com abans, però el problema és que ara hi ha moltíssima distancia ( en tots els sentits), com faig que s'hi fixi amb mi? Com el sorprenc? Com el torno a enamorar?
Gràcies!
InterPersonal

Hola sandruska! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs ara mateix potser el més positiu és que intentis deixar-li temps per serenar les coses. Entenc que vols ja un altra vegada tornar amb ell, però jo t'haig dew recomanar professionalment que el més sañudable per tots dos és que us dongueu aquest espai.
Tu també aprendras coses d'aquest espai. Quan et vinguin motles ganes de veure'l o pors de si se n'anirà amb una altra fes coses que et distreguin o truca a les amigues. Centra't en tu i en fer divertit el teu dia a dia.
Si ets important ell tornarà. No és que hagis de fer tantes coses per amor. Les coses a poc a poc donen més resultat!
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat