No se que fer
Hola, no sabia si posar apuesta consulta a la categoría de psicología o a la de sexualitat, però penso que el millar lloc és aqui. El cas és que fa 2 dies la meva mare va portar el meu movil espatllat a arreglar-se i va trobar converses al meu movil parlant amb el meu novio sobre relacions sexuals, perquè ja ho haviem fet. El problema és que ara la meva mare no em parla, ella em diu que està molt decepcionada amb mi i que només tinc 15 anys. (Porto 6 mesos amb ell). Jo li demano que tot torni a ser com abans, però diu que necessita temps per assimilar-ho. Jo no puc més, la meva relació amb la meva mare abans era molt bona i la trobo a faltar, no se que fer.
Gràcies.
InterPersonal

Hola boon123! Sóc l'Eli AUlet. P`sicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents...En aquesta situació et diría que deixis aquest espai de temps que et demana la teva mare per assimilar-ho.
Per ella ets al seva nena i a vegades pels pares també és un procés veure com els fills es fan grans.
Diga-li que et sap greu que es senti així i que quan vulgui estàs disposada a parlar-ho amb calma. No és que li hagis de parlar de la teva intimitat al 100%, però potser dir-li que t'has informat de temes sexuals per no córrer riscos i que també podeu parlar-ne perquè ella es quedi més tranquil.la.
una abrçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat