NOIS!!!
Fa uns dies vaig coneixer un noi, parlavem cada dia pel whatsapp fins al dia de abans de nadal. Li vaig dir que m'havien castigat sense sortir i ell es va enfadar. Dies abans li vaig dir que no podria perque tendria que estudiar pero com hem van atrasar un examen si que podria quedar i com despres lo vaig dir que no podria es va posar aclarat de un cop joder, en resum, molt borde. I no parlem desde aquell dia, al nadal es ho tipic de fer llista de difusio i dir bon nadal a tots i ami m'ho va dir. Per snapchat hem va enviar una foto, pero no se si es que se la envia a tothom. Trobo a faltar les seves converses, els sues Bona niit, tot d'ell, pero jo no li vull obrir perque crec que es molt inadur que s'enfadi per aixo, al final he pogut quedar pero com es va enfadar no s'ho e dit.
P.D: Perdo si hi ha faltes d'ortografia.
InterPersonal

Hola Emma! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que et sentíssis sorpresa amb la seva reacció...està bé que t'hagis parat a valorar com és ell i a posar una mica el fre epr veure com responia ell i com segueix. Tots tenim reaccions que a vegades no són acertades, però ens n'hem de fer responsables i ser capaços de rectificar i millorar les nostres respostes.
Si consideres que vols donar una oportunitat a aquest noi, doncs intenta conèixe'l, queda amb ell i diga-li que et vas quedar parada perquè s'enfadés, o li expliques com et vas sentir.
És natural que el trobis a faltar. Pensa si realment trobes a faltar els converses o a ell. Alhora mantén un ritme calmat si tens ganes de conèixe'l i veure com és realment. És positiu parar-se a decidir si vols o no vols. Una relacio amb una persona inmadura pot ser complicada si no està disposat a madurar i a aprendre a pensar en els dos.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat