Ajuda.
M'agradaria que això fos anònim.
La meva mare fa poc (4 mesos) va tallar amb la seva parella, jo no ho vaig passar pas bé, i ara esta coneixen a un altra person, la qual jo no trobo gaire bé tampoc..m'agradaria que m'ajudesis que puc fer? Com puc pujar-me els ànims..i no pensar-hi gaire...ella no m'ho explica,ho he vist jo en el seu telefon mòbil, no vui tornar a passar-ho com ho vaig passar amb l'altre persona.
InterPersonal

Hola!
És normal que et preocupis per la teva mare i que vulguis que estigui bé. També entenc que no tens ganes de tornar-ho a passar malament si aquesta nova parella no funciona. De totes maneres, la teva mare és una persona adulta i has de respectar les seves decisions. Et demanaria que deixéssis de mirar-li el mòbil i espiar-la. No ens agrada que ho faci la nostra parella, així que tampoc que ho faci la família, perquè es trenca el repescte a la intimitat.
Estic segura que la teva mare ja t'està protegint i per això no te n'ha dit res. És molt possible que vulgui assegurar-se que la relació és prou sòlida per presentar-te'l. Confia en ella i si tens dubtes, o pors, parla amb ella. Et sentiràs millor i molt més unida a la teva mare. Sentiràs que esteu totes dues dins el mateix vaixell.
Una abraçada!
www.consultajove.cat