problemes amb el novio
Bonees, fa cosa de 1 o 2 mesos que el meu novio s'ha anat distanciant cada vegada mes fins arribar al punt de que diu qe ja no m'estima i que ja no em troba atractiva ni guapa. Portem 2 anys i yo me l'estimo a morir, donaria la vida per ell i ho vull arreglar sigui com sigui porto tot els dies trista i plorant qe em fa mal la cara necesito ajuda perque ja no se qe fer am mi mateixa no tinc ganes de fer res em quedo tancada a la habitació i l'unic qe faig es pensar am ell i plorar no puc mes....
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació.
Trencar una relació o adonar-nos que l'altra persona no sent el mateix, és molt dolorós. És natural que estiguis trista, perquè s'ha perdut una relació.
Crec que ara mateix has de pair la situació. No podem obligar a ningú a estimar-nos ni a sentir el mateix que nosaltres. Si ell t'ha dit que no vol estar amb tu, ho hauràs d'acceptar, per molt dolorós que sigui i per molt temps que porteu. A vegades les relacions caduquen sense que ens en donem compte.
Sento ser tan dura i no vull fer-te mal. Ara has de deixar que la tristesa faci la seva feina. Sent aquesta emoció, plora, escriu, dibuixa.... ves-la treient a poc a poc. També és moment per estar amb la teva família i els teus amics. Recupera aquells moments de complicitat, parla amb ells i explica'ls com et sents, dediqueu una estona a tu, però també intenta fer coses amb ells (encara que no en tinguis ganes).
Seran uns dies complicats, intenta no tenir contacte amb ell, no saber-ne res, per molt difícil que sigui, t'ajudarà a centrar-te en tu.
Una abraçada bonica
www.consultajove.cat