Pastilles per dormir
Hola!
Tinc un problema que cada nit hem preocupa...
Des de fa uns mesos que estic en una espècie de depressió, haig d'anar al psicòleg, fins i tot m'han fet una analitica per saber si es un problema de tiroides i tal. Tot això va començar per atacs de estrés o com se'n digui (tema estudis), i fins que tot això va començar tinc problemes d'insomni.
Bé, doncs degut a això cada nit hem prenc unes pastilles per poder dormir bé (que encara així hem costa) però hi han cops en els que penso que sóc capaç de dormir sense la ajuda de la pastilla, però m'entra la por i me la prenc. El cas es que m'he tornat súper depenent a aquest medicament i no vull perqué haig d'aprendre a dormir sola... Com ho puc fer? Hi ha una llista molt llarga d'espera per tornar al psicòleg i necessito parlar d'aquest tema urgentment.
Gràcies.
InterPersonal

Hola bonica!
Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos la teva situació. Entenc que tinguis aquesta por a no saber dormir per la medicació, però també t'asseguro que si ja estàs en mans dels metges, estàs en bones mans. Confia-hi en la seva professionalitat i si vols, explica'ls aquesta por que tens.
Jo no tinc prou informació per orientar-te, però també et diré que aquesta medicació se sol prendre durant una temporada, perquè ajuda a descansar i així no reactivar totes les alarmes del nostre cos. És a dir, quan estem molt atabalats i no atrapem les coses, el nostre cos es posa en estat d'alerta. Això vol dir que està més pendent de totes les senyals (fins i tot les que no són importants) i pot derivar en el que coneixem com a estrès. En aquest punt és quan pot aparèixer l'insomni.
Per això és bo que durant aquesta temporada ens assegurem que podem dormir (encara que sigui amb l'ajuda de les pastilles) i que el nostre cos descansa suficientment per fer front al dia a dia.
Espero haver-te ajudat a aclarir-ho.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat