estic farta....
Hola! espero que hem pugis ajudar pk porto uns dies una mica perduda...
El fet ske jo tenia un amic mes gran k jo i sempre estava molt de mi i aixo asta s'arrivava a fer pesat, el problema esta en que fa mes dun any k no ens veiem... i ell viu lluny...aixi k nomes parlavem per whatsapp pero ell sempre em fa lo mateix quan coneix a una tia k li mola sempre hem deixa de parlar i aixo... i jo no el vui perdre pk el considerava un gran amic... pero ens vem comensar a enfadar i clar les meves amiges li van enviar missatges dienli k parles amb mi i eso i jo ahir no podia aguantar mes i li vaig enviar un missatge dienli tot lo k pensava i ell em va dir k si les meves amiges no el l'hagesin obert aixo no ages pasat...i jo li vaig dir k si ralment jo li importes ages parlat amb mi ell o va veure i va sudar...jo no vui k la nostre amistat s'acavi pero jo sola no puc fer k funcioni...
creus k es hora de k l'oblidi i pasi de les persones k em fan mal...?
perdo per les faltes!
I gracies!
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que estiguis confusa. Quan una persona ens importa sempre és difícil prendre aquestes decisions. Crec, però, que pel que dius ja saps el que hauries de fer, encara que et costi i no sigui el que t'agradaria.
Evidentment, tu sola no pots fer funcionar una relació, i com bé dius, has d'allunyar-te de les persones que et fan mal. Així que, recolza't en les teves amigues, en la gent que realment t'estima, intenta allunyar-te d'ell, no li miris el Facebook, no li parlis pel xat, posa-t'ho fàcil, distreu-te i fes coses que et fan feliç! Ja veuràs que en un temps has aconseguit oblidar-lo.
Molts ànims!!
www.consultajove.cat