Urgent, AMOR...
No us a pasat cap cop, que sents un amor tan fort per una persona que hi ha vegades que dubtes? Ami em pasa, m'agrada moltisima un noi i semblara una xorrada o una tonteria pero mai, he parlat amb ell... Semblara i pensareu, llavors aixo no es ni amor ni es res i que es imposible que t'agradi algu amb qui no parles, pero ami em pasa, soc una mica vergonyosa i no tinc ovaris (aixi de clar) de parlarli, em podrieu donar algun consell?
Tinc un altr dubte sobre aquet tema: aquest noi a l'insitut em mira i tal pero no se distingir si li agrado jo o no, algun consell?
GRACIES!!
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Pel que fa a l'ultima pregunta que plateges, no et puc donar una resposta, és perillós fer interpretacions com la que tu planteges. Podria ser que et mirés perquè li agrades, o pot ser per un altre motiu, això només ho sap ell, i malauradament, no ho sabràs fins que no li ho preguntis.
Dius que estàs enamorada però que no "tens ovaris" per acostar-te i parlar-li. Una cosa que podries fer és pensar de quina manera et podries apropar a ell de forma menys directa, amb alguna excusa. Potser el primer dia et podries apropar per fer-li alguna pregunta sense importància, com per exemple, si té hora, o si ha vist algun professor, o si ha vist una jaqueta que t'havies deixat... alguna pregunta que pugui fer que trenquis el gel per primer cop, d'aquesta manera després pots saludar-lo quan us creueu... i a poc a poc anar establint una mica més de contacte. Si teniu algun amic en comú, també pots demanar-li ajuda! Que sigui ell qui us presenti, o qui planifiqui algun moment on pugueu coincidir els tres (o amb més gent!). És normal que et faci vergonya, però al final hauràs de posar en una balança: passar vergonya quan li parlis per primer cop, o seguir com fins ara i no saber ell sent.
Molts ànims!!
www.consultajove.cat