m' agrada el meu cosí
hola, bé necessito ajuda urgent .Perquè tinc un problema i és molt gran per a mi us explico.
tinc un cosí de 19 anys que viu en una altra ciutat i fa temps que no ens veiem. (Per cert tinc 16) mai ens hem parlat ni res, però tot va començar quan vam començar a parlar per face, després la cosa va anar a pitjor ja que també parlem per whats ... el que suposava que cada dia parléssim mes i mes ..
la veritat m'atrau físicament i com a persona .. perquè en parlar amb ell ens coneixíem mes i mes ..
la cosa és que porten molt de temps parlant doncs m'he enganxat a ell, i penso que ell també esta enganxat a mi per la forma de com em parla..les seves actituds doncs em confonen
Aquest estiu vam estar com 1 mes sense parlar ja que vaig pensar que seria millor per mi ignorar-lo i passar de ell... ja que el també té núvia .. i perquè NO POT agradar el meu cosí!
però el va començar a parlar-me gairebé tots els dies i òbviament jo ja no vaig poder amb les meves ganes i em vaig tornar a enganxar. La cosa és que cada vegada es posa més interessant perquè les seves accions fan que pensi que li agrado, i jo no vull això .. encara que m'agradi. I no se que fer portem molt temps parlant-nos i m'agrada molt .. intent passar de ell però es em fa impossible i cada vegada m'enganxo mes i no se que fer algun consell porfis.
InterPersonal

Bona tarda calamardo,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
Si aquesta situació t'angoixa tant, i tens tan clar que no vols aquesta situació per a tu, el millor que pots fer, com ja vas intentar fa un temps, és posar distància. Explica-li que aquesta situació t'angoixa, i que per tant, necessites mantenir una mica les distàncies. No li miris el Facebook, no li parlis per xat (per intentar evitar temptacions pots bloquejar-lo...) intenta posar-te les coses el més fàcil possible per a poder fer la teva vida, i poder conèixer nois nous i nova gent. Recolzat en les teves amigues, en la gent que t'estima, fes coses que t'agraden i que et fan feliç... Ja veuràs que en un temps, encara que ara et resulti complicat, hauràs aconseguit oblidar-lo. Si aquesta situació et genera tanta angoixa el millor que pots fer és posar-hi solució.
Molts ànims
www.consultajove.cat