Deixar de ser afeminat
Bones! A la meva ciutat tinc fama de gay i tot perquè tinc la veu una mica aguda i vaig molt sovint amb noies, i m'agradaria que m'ajudéssiu, ja que també em diuen gay per la meva postura i per la forma de vestir, us ho agrairia, ja que em fan molt de mal i em molesta molt, siusplau ajudeu-me Adolescents! petons!
Elena Crespi

Hola ferri3!
Entenc que és complicat estar entre adolescents que es fiquen amb tu per aquestes coses però, realment, tu no ets qui has de canviar res de res: tu ets com ets i això és perfecte.
Qui hauria de canviar coses són els teus companys. És important que els teus companys i companyes aprenguin a respectar-te tal i com ets. Ser afeminat no és res dolent. Entenc que en el món actual on encara s'espera que un noi sigui molt masculí, quelcom que surti d'aquest esquema quadrat crea que la resta de la gent pugui rumorejar i dir coses prò realment el problema NO ÉS TEU.
Ànims!!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com