Si o no? URGEENT!
Hola,
Escric això perquè estic confosa, no se que fer.
Habeure, tinc un novio, però és molt gelos, jo se que es normal quan estimes a algu però...m'està cansant, cada dia és queixa perquè parlo amb aquest, parlo amb l'altre... etc, no em sento molt agust amb ell., quan erem amics i ja està era tot diferent...i jo el que vull és passar-m'ho bé amb tothom, però no el vull perdre, se que si el deixo el perdre, i no vull. tot canviarà...
és complicat... no se que fer... ajuda si us plau!
Gràcies, un petó!
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Ningú, ni la nostra parella, per molt que ens l'estimem amb bogeria ens ha d'allunyar dels nostres amics i de les altres persones amb qui ens ho passem bé i estimem. Així que fas molt bé dient que no vols deixar de fer-ho, i que vols segur passant-ho bé amb tothom.
El que has de fer, si no ho has fet fins ara, és parlar seriament amb ell, explicar-li com et sents, que entengui el que està significant per a tu que ell es comporti d'aquesta manera. Demana-li quines són les seves pors i intenta fer-li veure que són pors irracionals, i que per molt que tu tinguis amics i t'ho passis bé amb altra gent això no té perquè afectar a la vostra relació de parella. Si tot i així veus que ell no fa esforços per intentar ser més tolerant i controlar la seva gelosia, doncs potser sí que hauràs de prendre una decisió.
En aquesta mateixa pàgina, fa un temps van penjar un article de com superar la gelosia, potser li pot anar bé per intentar superar-la o aprendre a gestionar-la millor:
El que està clar és que tu no has de renunciar als teus amics i a les coses que et fan feliç. Una parella sempre ha de sumar. Mai restar!
Molta sort!
www.consultajove.cat