pf qe faig?
Hola,
tinc un petit problema amb un noi
de fet n'estic enamorada es un any mes que jo i tinc unes amigues de la seva edat que em parlen d'ell i videos i fotos d'ell i aixo m'enamora.
ara be, un dia elles li van dir que tenie unes admiradores secreta i ell va sapigue que eram nosaltres
la seva amiga ens va di que no ens fessam iluisons amb ell
no m'el puc treure del cap
que faig?
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
És normal que ara no te'l puguis treure del cap, quan portem molt temps pensant en una persona oblidar-la mai és una cosa d'un dia per l'altre.
Per aconseguir oblidar a algú hem de tenir paciència i saber que ens farà falta una mica de temps i de força de voluntat per aconseguir oblidar-lo del tot. És important posar-se les coses fàcils, si estem tot el dia mirant fotografies seves, parlant d'ell, mirant les seves xarxes socials, etc. possiblement ens costarà molt poder passar pagina i oblidar-lo. Així que el que hem de fer és posar-nos les coses el més fàcil possible, i com es fa això? Doncs evitant anar a llocs on sabem que el podem veure, esborrant-lo del Facebook per no estar constantment mirant-li les fotos de perfil, no parlant-lo pel xat, intentar no parlar d'ell a totes hores... el millor és sortir amb les amigues, intentar distreure's i fer coses que ens fan feliç. Fent tot això, en un temps, segur que hem aconseguit oblidar-lo i ens podrem donar l'oportunitat de conèixer gent nova!
Molts ànims
www.consultajove.cat