Mal d'amors
Hola! M'agrada un noi de fa un temps ja però el problema es que té novia, però tampoc es veuen gaire que diguem... La seva relació no es gaire bona i clar jo el veig i m'atrau i m'agrada molt, jo el veuria tots els dies i estaria per ell i tot però clar no li puc dir perquè hem dirà es que tinc novia noseque... Que puc fer? Perquè no hem puc oblidar d'ell, això ja ho he intentat i no serveix...
InterPersonal

Hola Laureta,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs a veure, la teva posició és complicada, perquè per molt que a tu t'agradi, no pots fer que ell s'enamori de tu. A més, ara ell té parella.
Has de decidir tu què vols fer, però tenint en compte totes les opcions i les possibles conseqüències:
dir-li que t'agrada, esperar si tallen la relació; callar i ser amiga seva, o intentar oblidar-lo i posar distància. Totes les opcions comporten riscos per tu i per ell, i en totes hi pots patir tu.
Crec que ara mateixa has de pensar en tu i buscar quina acció és la que et farà menys mal a llarg termini. Sé que és difícil, però t'has de protegir.
Una abraçada
www.consultajove.cat