Com la puc ajudar?
Hola adolescents! Jo no tinc el problema però una amiga meva sí! A ella li agrada un noi, i sempre que el veu es posa molt nerviosa, fins i tot un dia els vam trobar al carrer i va fotre el camp, literalment. Segurament la van veure i ho passa molt malament. Aquest noi té un amic que no ens cau gens de bé perquè sempre ens ve amb superioritat i explica coses de nosaltres a altres noies. És clar això no ens agrada a cap!!
Que hauria de fer per ajudar-la a que no es puses tan nerviosa!! ÉS BASTANT URGENT PERQUÈ D'AQUÍ POC TORNAREM A ESCOLA!
gràcies i petons :)
InterPersonal

Hola!
Ens encanta veure com us preocupeu per les vostres amigues!
A veure, és molt improbable que d'un dia per l'altre deixi de posar-se nerviosa. I possiblement sempre tingui algun punt de nerviosisme a sobre, però s'hi haurà d'enfrontar.
És important que intenti planificar bé quin objectiu vol tenir amb ell. Comencem pel principi i marquem el "dir-li adéu". Caldrà que durant uns dies hi pensi i s'imagini que li passa pel costat i el saluda. Que pensi que tot surt bé, que ell també la contesta i que queda molt contenta. Després d'haver-hi pensat uns dies, caldrà que ho poseu en pràctica. Alguna de vosaltres la pot acompanyar i així també la tranquil·litzeu.
A veure com va!
Una abraçada!
www.consultajove.cat