Vaig liada
Tota la història comença amb el meu ex, vam estar sortin fa poc més d'un any i varem durar uns pocs mesos, perquè em va posar les banyes. A partir d'aquí em viscut una història molt rara, el vaig deixar jo perque pensava que era el que s'havia de fer. Però em vaig penedir de seguida i durant aquest any ha sigut un caxondeo, ens liavem, no parlavem, ho feiem, intentavem soritr, ens liavem amb altres. Jo mai l'havia pogut oblidar de tot. Fa dos mesos o així vam decidir ser follamics i la veritat es que estavem super bé fins que ell va coneixer una noia i ho va intentar amb ella i per tant ell i jo ens vam deixar de veure, això li va durar 5 dies. I jo, pot ser per rabia, vaig començar amb un altre noi. Però al cap de dos setmanes li vaig dir que el volia deixar perque jo sentia que em posava pressió amb el tema del sexe, (realment no era així). I el meu ex em va dir que s'havia donat compte de que m'estimava i que volia sortir amb mi, que només estaria per mi i volia que ho intentesim per última vegada i aquesta de veritat. Ara estic amb ell sortin fa un mes. Pero estic feta un lio, perque amb el meu ex, el que estic ara, no es gens detallista, no te iniciativa, ens veiem poquíssim, i es una mica marmota pero és el seu caracter i l'he d'acceptar i fins ara estava bojament enamorada d'ell sabent tot això. Però l'altre noi era super detallista, demostrava cada paraula que hem deia, tenia moltísima iniciativa a la relació i em feia sentir com una princesa i en el poc temps que vam estar junts em va malacostumar a tot això, em vaig sentir valorada com mai, m'estava començant a il·lusionar amb aquesta relació. Total que estic amb el meu ex, pero penso en el noi que vaig estar dues setmanes. No se si deixar-ho amb el que estic ara, si seguir endevant aviam si torno a sentir el mateix, si tornar amb "el noi detallista", si no. No se que fer, perque la idea de estar soltera m'agrada i m'espanta a la vegada.
Necessito consell, gràcies!!!
InterPersonal

Hola Romi,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Espero que estigui anant bé aquest principi d'any.
Carai quin embolic que tens! Mira, et seré sincera: a vegades quan tenim més d'una persona al cap sovint és una manera de veure que no n'hi ha cap que realment ens faci el pes. Quan ens enamorem d'una persona, ens agrada tot d'ella! TOT! No l'hi trobem cap defecte! És amb el pas del temps que anem veient que aquelles coses tan "especials" que tenia, ens comencen a molestar (però cal que passi un temps).
La idea d'estar soltera t'atrau, però també et fa por. Tinc la sensació que tu mateixa veus que hi ha alguna cosa que no et quadra, oi? No és estrany que si has tornat a reemprendre la relació amb el teu ex, encara recordis aquest noi que acabaves de conèixer? I encara més, que també tinguis en ment la idea d'estar soltera?
Pren-te uns dies per pensar, per reflexionar i escoltar-te. Sent les teves necessitats i veuràs que la solució se t'apareixerà davant teu, perquè només tu saps què és el que més necessites ara mateix.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat