Tinc por
Ja no sé què fer.
Hi ha un noi a qui jo li agradava, però tot i que ell insistís, preferia que fóssim només amics. Finalment, em vaig acabar enamorant d'ell. El cas es que em va invitar a anar a un lloc, una cosa que jo sempre havia dessitjat, i haviem d'agafar el tren molt aviat, sobre les 6:00 de la matinada. Aquell dia pretenia dir-li que jo també l'estimava i, mentre la seva mare el portava a casa meva, estava parlant amb ell per telèfon. Quan ja estaven arribant, vaig escoltar que li deia a la seva mare que anés amb compte amb el cotxe que anava cap a ells en l'altre direcció i, segons després, crits i un cop molt fort. Vaig sortir corrents i vaig veure el seu cotxe a l'altra punta del carrer. Prefereixo no entrar en detalls sobre el que vaig veure, però ell estaba inconscient.
Ara sé que està en coma a l'hospital, pero no m'atreveixo a anar-lo a veure. Tinc molta por. Gairebé no surto de casa i els meus amics no paren de trucar, però no contesto i la meva mare està molt preocupada.
El sentiment culpabilitat es massa gran i no el puc suportar. Durant el dia em distrec fent coses, pero per la nit m'és impossible i gairebé no dormo.
Vull anar-lo a veure abans de que es desperti i li donin l'alta, perquè si no mai m'ho perdonaria, però no em veig amb cor. Potser hauria de perdre el contacte amb ell i deixar-lo fer la seva vida sense persones pels dessitjos de les quals tingui accidents. No m'el mereixo.
InterPersonal

Hola preciosa!
Ostres! La teva història m'ha deixat glaçada... Entenc que tinguis aquesta sensació dins del cos. Quan hi ha accidents o alguna emergència greu, el nostre cap reacciona intentant buscar culpables i maneres d'haver-ho evitat.
Sé que és dur, però deixa't cuidar. Parla amb els teus amics i també amb els teus pares.
Demana ajuda a la teva mare per anar-lo a veure a l'hospital, que faci d'intermediària i parli amb la mare d'ell, si tu no et veus en cor. També pots parlar amb algun dels seus amics per anar-hi tots junts a veure'l. Sé que és una situació molt difícil, però si tu sents que el vols veure, fes-ho.
Esperem que tot evolucioni bé, t'hauràs de cuidar i deixar-te cuidar. Si creus que ho necessites també pots buscar algun professional que t'ajudi a portar-ho millor.
Una abraçada molt forta bonica! Espero que ens informis de com evoluciona.
Laia Sala
www.interpersonal.cat