Ajudaaaaaa. BFF en perill!!!
M'agrada el meu millor amic i no sé que fer. Aquest any ja fem primer d'Eso i estem tots una miqueta bojos. Llavors; a vegades per Whatsapp m'envia cors i em tira piropos i d'altres està callat i una mica borde. És el típic perfil de tio popular ( El coneix tota la ciutat), que té més d'una millor amiga etc... Em cau superbé perquè és : divertit, guapo, baixet, cachas... No sé que fer, si li ho dic o si callo forever and ever! Em podeu ajudaaaarrr??
Gràcies per tot!!
PD: Diu que no té por de tenir una relació seria amb ningú. (Li vàrem fer un questionari de Adolescents.cat!!)
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure!
M'encanta la manera com descrius la vostra classe! És molt sa reconèixer aquesta situació ;)
A veure, anem al gra, jo no puc dir-te què has de fer. La decisió només la pots prendre tu. Tingues en compte les possibles conseqüències de cada acció:
- Dir-li que t'agrada. Pot ser que ell et respongui positivament, que et digui que no sent el mateix per tu, o que posi distància entre vosaltres. (la seva reacció no la podem preveure). Aquesta és la més arriscada, però la que et farà sortir de dubtes més ràpid.
- Pots esperar-te. D'aquesta manera pots observar com es comporta, si és diferent amb tu, si està pendent de tu... i així veure si hi ha alguna senyal que t'indiqui que també està interessat en tu o no. Amb aquesta postura, hauràs de mantenir un temps més aquests "nervis".
- No dir-ho mai. Decidir callar, oblidar-lo i continuar sent amics. Aquesta decisió et permetrà mantenir-lo com a amic, però potser et quedaràs amb el dubte de saber què sent ell.
Escolta't a tu mateixa, què vols? Vols una resposta ara? o vols esperar un temps? Cadascú es coneix els seus propis límits, així que et tocarà explorar-te una mica ;)
Una abraçada i molts ànims!
www.consultajove.cat