Ns que fer!
Hola! primer de tot mercii per contestar la meva pregunta, i Bon any! :)
Fa temps que estic molt indecisa, hi ha un noi que nose si m'agrada. Te un any més que jo i ens portem be i així, però mai em quedat tots dos sols. Fa dies vaig anar a una quina del poble amb les meves amigues i ell i era, a davant meu tenia una amiga i estàvem parlant i just en aquell moment ell es va ficar a radera seu, mirant-me fixament, i li va dir-li algu al seu amic. En resum, no ens vam dir res, ni hola.
Ja feia temps que no parlàvem, abans sempre em tirava la canya i així però vam deixar de parlar, i fa una setmana ho així que el vaig obrir per dir-li bon Nadal, i vam estar parlant però nose no va ser com abans. Les meves amigues diuen que no els i cau be, però a mi si, és molt carinyos. Creus que hauria d'oblidar-me d'ell?
InterPersonal

Hola bonica!
Moltes gràcies i bon any per tu també!!
Això d'endevinar què sent l'altra persona.... és molt difícil!! Jo et diria que, abans de prendre cap decisió observis una mica més la situació. Coses a observar:
1 - Què t'agrada d'ell? Segur que t'agrada? O trobes a faltar les converses que teníeu?
2 - Com es comporta ell? Mostra interès per tu? Es posa nerviós? Juga i et busca?
3 - Quan tu proves un apropament (l'obres per tenir-hi una conversa, per exemple), ell què fa? Et contesta únicament quan li fas preguntes? Ell també et demana coses?
És important poder veure si aquest interès és cosa de tots dos o només el sents tu, perquè això et donarà informació per poder prendre la millor decisió per tu. Observa'l durant un parell de setmanes, i llavors, comença a treure conclusions ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat