Ajudaa! amor o amistat??
Hola,primer de tot m'agradaria ser totalment anonima.
Be, el cas es que ultimament em porto molt be amb un amic meu i les meves amigues em diuen que li molo, que ell els hi va dir. Jo he intentat seguir igual amb ell pero quan parlem per whatsapp m'envia cors i molts petons. Jo no paro de pensar en ell pero no se si estic enamorada o el vec simplement com a un amic. Em diuen que parli amb ell pero no se ni que ni com dirli. Que faig? Ajudaaaa!!!
InterPersonal

Hola bonica!
Moltes gràcies per escriure! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
A veure, crec que abans de parlar amb ell, potser hauries de parar a pensar què sents tu. És cert que sovint es confon l'amistat amb l'amor i això és un perill, perquè en podem sortir perjudicats. Així que, abans de res, escolta't a tu. Intenta destriar què t'agrada d'ell, si et sents còmode, si visualitzes la possibilitat de ser parella, o si únicament t'agrada la idea que ell tingui interès per tu (a vegades passa).
No tinguis pressa, escolta't bé i ja veuràs com t'adonaràs dels teus sentiments. Llavors sí que podràs fer front a una conversa amb ell.
Una abraçada
www.consultajove.cat