que faiiig !?
Hi a un noi que m'agrada i es un dels meus millors amics,i resulta que ell sap que m'agrada pero li agrada la meba millor amiga.un dia va boler quedar am mi a solas i ens vam liar.u bolem repetir pero em sentu com el segon plat perqué si pogues triaria a la meva amiga i ella sap que ell va per ella i fins i tot an sortit fa temps ! em diuen que m'oblidi d''ell i no puc sempre pensu en ell creus que li pudria agradar-com, o el tinc d'oblidar-com ?
InterPersonal

Hola Nereta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Quina situació! A veure, crec que el primer que has de tenir clar són els teus sentiments i emocions al respecte. Tinc la sensació que tots heu sigut molt honestos amb els vostres sentiments, així que està tot sobre la taula. Ara bé, has de saber si tu estàs còmode en aquesta situació.
Pensa en com et sents quan estàs amb ell? Tens dubtes? Et sents bé?
L'amor (per sort!) no el podem dominar, i per tant, per molt que ens agradi algú, no podem fer que s'enamori de nosaltres. Així que, si ell no et correspon com a tu t'agradaria, hauràs d'acceptar-ho o començar a passar pàgina per molt dolorós que sigui.
Una abraçada
www.consultajove.cat