només penso en la mort.
Estic farta de la meva vida... potser es fa "suportable" 1 any com a molt, però és que porto com 8 anys així..., no em sento feliç, alguns dies la cosa canvia i ho veig diferent, però la majoria són negres i n'estic farta.
No tinc amics, és veritat.
Les meves notes són una merda, m'hi he d'esforçar molt, depèn quina matèria per molt que m'hi esforço trec cincs, quan la gent del meu voltant sense fer res treuen vuits.
La meva família és una merda, no hi ha ni bona comunicació, ni estem bé ni RES.
Sé que aquesta consulta és molt negativa.. i potser sembla exagerada, però és la veritat...
jo no vull seguir vivint així....només tinc ganes de morir...
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per compartir aquests sentiments amb nosaltres. Sóc la Laia, psicòloga de l'equip d'Interpersonal.
Tinc la sensació que ho estàs posant tot en un mateix sac i això fa que ho vegis tot negatiu. És com quan tenim l'habitació desordenada, si ho veiem en conjunt, es fa una muntanya! Però si anem fent les coses pas per pas (primer fem el llit, llavors recollim la roba, després ordenem l'escriptori...) es va aclarint tot, oi?
Doncs et demanaré que fem el mateix amb el teu dia a dia. Tu mateixa dius que no tots els dies són dolents!
- pel que fa als amics, no em crec que no en tinguis cap. Repassa el teu entorn, estigues amb la gent amb qui et sentis còmode i si cal, apunta't a alguna activitat extraescolar (esport, anglès, pintura, música....) que t'ajudarà a conèixer gent.
- A classe està molt bé que continuïs esforçant-te! Et felicito de veritat! perquè això vol dir que ets una persona constant i perseverant que no abandona a la primera, i això és una gran qualitat! Si veus que tens dificultats, parla amb professors o amb els teus pares i busqueu alguna solució. Però no et rendeixis!
- finalment, la família... Tu em dius que no hi ha comunicació, i jo et proposo que la comencis tu la comunicació. Si volem que les coses canviin, a vegades hem de començar nosaltres el canvi! Per tant, proposa algun dia a la setmana per fer activitats conjuntament (com jugar algun joc de taula, fer una excursió, mirar una pel·lícula....) veuràs que si ho mantens, us unirà més!
Espero haver-te ajudat a canviar les ulleres!
Una abraçada
www.consultajove.cat