l'amor que no se'n va
Hola!!
Fa uns mesos et vaig escriure demanar-te consell si havia d'oblidar a la persona que m'agradava feia 4 anys i no havia aconseguit tindre res, tot i que ell les esperances mai me les ha tret i ja que aquest estiu em va dir que no el volia que el deixes estar i que ho podríem parlar però es va quedar en això i no vam parlar més. És el típic tio xulo i que no vol compromisos.
Vaig agafar el teu consell i el vaig borrar del whatssapp, no mirava el seu perfil de cap xarxa..tot això per oblidar-lo.
Aquest nadal m'ha obert pel whats i m'ha desitjat bon nadal i tal (feia molts mesos que no parlàvem i si ho fèiem l'havia obert jo!) i em va sorprendre.. Total, que ara estic pitjor i no ser que fer!
A part, sempre hi ha algun amic seu que va per mi i no fa res!
Ara va amb un nen que es una mica lleig,motivat, però molt majo que va radera meu i jo ja li he dit varius cops que no m'agrada. Però ell sempre se'n riu d'aquest nen perquè es massa innocent i no para de fer-me la conya de que va per mi. No sé si mai li he agradat ni si li he importat.. No li vull comentar més perquè no em vull sentir pesada.
Necessito que algú m'obri els ulls ja..
Moltes gràcies i bon any!!
InterPersonal

Hola alba!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs et felicito per haver set capaç d'aplicar les estratègies que et vàrem suggerri! Aixo dóna dignitat, determinació i confiança.
Potser si que aquest noi sent alguna cosa, o no...o potser només vol cridar l'atenció! Però està clar, que el que sent no és suficient per superar les seves pors o mandra i comprometre's! O potser no està preparat per una relació ni res que impliqui una mica de compromis.
Jo seguiria amb els consells. És naturalq ue t'hagi tocat que ell s'hagi posat en contacte amb tu! Però sembla que la distancia li va bé.! Tu segueix amb les estratègies i consells, que també estàs millor amb tu mateixa llavors!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat