Noia molt enamorada!!!
Hola,
És que tinc un problema, que no em deixa viure en pau. És que fa 6 anys, que estic enamorada del meu profe (el fa anys que ho sap). En cara així sempre quedàvem per parlar i em donava consells, i es posava nerviós quan estàvem junts. És que la forma en què he mirrava i parlava em feia dubtar si realment li agradava. Ara a passat molts anys hi ha no és el meu professor i sóc major d’edat. Fa temps que no ens veiem, i l’he demanat per quedar i ell m’he dit que sí. Per una part sento que faig malament de quedant amb el, però per un altre ham moro de ganes de veure’l. Encara que ens separen moltes coses, no el puc oblidar, cada dia l’estimo més. Que puc fer? Necessito consells.
Elena Crespi

Hola thelove!
el que et passa és una mica complicat. Que el teu professor quedés amb tu per parlar abans (quan eres menor i era el teu professor) no és gaire ètic ja que la relació entre un professor i una alumna ha de quedar just dins de l'aula i no sortir-ne ja que es poden confondre les coses i pot causar problemes a l'alumna i al professor ja que traspassa els límits d'allò establert.
Ara, que ja ets major d'edat i que ja no és el teu professor, primer de tot, et demanaria que valoressis molt i molt bé la diferència d'edat que hi ha entre vosaltres. Perquè quan la diferència d'edat és molt important, qui és més gran pot intentar aprofitar-se de qui és més petit. Ves amb molt de compte.
Tu has de prendre la decisió. No sé on heu quedat però esperoq ue (si decideixes quedar amb ell) sigui en un lloc públic i que ho comentis als amics i inclús a algú de la teva família.
No ha de passar res, però sempre has d'anar amb molta cura.
Espero que ens comentis com ha anat tot, si has quedat amb ell. Et deixo el meu mail perquè em diguis si tot està bé: e.crespi@interpersonal.cat.
Gràcies thelove, espero el teu mail!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com