Aajudaa plis !!
Ajudaa plis!! durant el primer trimestre he tingut dos grans amigues, sempre ens divertiem i ens ho passavam molt bé, peró dos setmanes avans de vacances, em van començar a deixar de vanda, wno jo vai continuar em vai ofendre una mica pro wno no li vai posar importancia, la semana seguent es van enfadar am io x una simple tonteria i els i demanava perdo i no em contestaven, m'ignoraven i jo pos u vai passar mal i al cap duns dies em van dir k no staven enfadades am io k estaven fent broma!!i aki si k em vai ofendre pero wno la ultima semana continuavem sent amigues, no ere lo mateix ja pero wno... val mes algo ke res, i l'ultim dia es van tornar a enfadar am io pero eske jo no els i vai fer res, es van ajuntar elles dos i io em vai kedar sola :( i akets dies de nadal u e intentat arreglar pero eske tinc la sensació de ke no em volen perdonar (wno k jo tpoc es k agues fet re) i ara em sento mal perke tinc el presentiment de k no u arreglarem:( em podeu ajudar o algo eske me sento mal perke jo intento parlar pro elles no volen :(
kisses:*
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que et sàpiga greu.
Davant d'aquesta situació et diria que facis dos moviments:
Un és que intentis parlar amb ells expressant que estàs preocupada i trista pel que ha passat. Proposa'ls-hi parlar-ne . Diga¡ls-hi que no entens què ha passat i que et sap greu si t'has equivocat en alguna cosa, eprò que a vegades fem errors sense ser-ne conscients i que t'agradaria saber-ho epr poder disculpar-te i millorar-ho.
La segona cosa, és que sembla que j at'has disculpat prous vegades, i que si no estan obertes a parlar, potser cl que et plantegis si vols mantenir amigues amb els que és tna complicat i llarg solucionar els conflictes. Els conflictes hi són sempre i hem de ser madurs epr aprendre a que siguin fàcils de resoldre.
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat