Cames
Tinc una petita dubte
Tinc 14 anys, medeixo 1,59 y peso 42 kg
Tothom diu que peso molt poc
Y de malucs cap adalt estic molt be, no Tinc panxa, sem marquen les costelles i la clavícula y taal
Pero de cames es tremendo el que Tinc.
Tinc les cuixes massa grans,, els genolls no se majunten ni amb els peus junts, Soc. Molt amorfa
Y el pes esta descompensat
Lu únic que em pesa son les cames y el cul
y m'agradaria saber si hi ha alguna forma de baixar no mes de cames
Ya se que no es pot aprimar no mes d'una part del cos, pero com sols Tinc grasa a una part, póster hi ha alguna forma.
Sara Bujalance

Hola! Com molt bé ja dius tu mateixa, no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos. El que sí podem fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloses les cames i el cul, menjant equilibrat i fent esport. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport t'anirà bé, però si fas bicicleta o patinatge treballaràs cames i cul especialment. Tot i així pensa que el teu cos està bé perquè el cos femení és així, amb cuixes, malucs i cul més accentuats. Això és així perquè biològicament el cos de la dona ha de tenir aquesta forma, de la mateixa manera que els homes tenen pèl al cos i l'esquena més ampla, així que valora positivament el teu cos perquè és de la manera que ha de ser. Molts petons!!